Möjligheter för er byråverksamhet

Som byrå gäller det att tänka steget längre och bevaka kundens intressen och försöka ge kunden all den service som behövs.

Som partner till eConcept kan ni ta och erbjuda era kunder smarta lösningar i egen regi och bestämmer själva var ni vill lägga produktionen.

  • Automatisera processer
    Gör det enkelt för kunden att göra beställningar och uppdateringar av återkommande trycksaker och frigör samtidigt produktionstid för era orginalare genom att minska antalet återkommande småuppdateringar.

    Trycksaker där informationen ändras men upplägget är det samma kan skapas direkt av kunden på Internet genom trycksaksmallar. Grafisk profil behålls och beställningen är komplett när den når tryckeriet.

    Informations- och kursblad, blanketter, etiketter, visitkort och accidenstrycksaker samt mappar är lämpliga att börja se över. Exempel på en mer avancerade lösning kan vara att en affärskedja låter varje butik skapar egna annonskampanjer med individuell prissättning utifrån ett urval produkter som bestämts centralt. Länkar till annonser kan t.ex. skickas till lokaltidningarna via epost. Resultatet blir att fler annonserar vilket leder till mer exponering för kedjan - ett mervärde både för butik, kedja och byrå.
  • Förenkla för medelstora och stora organisationer
    Databaser kan med fördel användas vid generering av accidenstryck och informationsmaterial som skall anpassas efter lokalkontor och/eller personer.

    Affärskedjor kan ges möjlighet att samordna sin information centralt men fortfarande bibehålla logotype och grafisk profil vid tryck.
  • Bli spindeln i nätet - erbjud mer
    Gör det möjligt för kunder att beställa tjänser från olika underleverantörer.
    Erbjuda möjligheten att beställa profilkläder på samma sätt som de beställer visitkort. Beställningen förmedlar ni till er underleverantör för leverans till kund.
  • Allt material samlat på ett ställe
    Saknar kunden ett centralt arkiv för lagring av logotyper, annonsmallar och material som skall användas av flera personer kan ni erbjuda detta som en tjänst.
    Olika rättigheter för reklambyrån, lokaltidningen eller återförsäljaren gör det enklare för alla att hitta rätt material.
  • Förkortade ledtider vid DR-utskick
    Kortare ledtid är i många fall det samma som en konkurrensfördel. Att hitta lösningar för kunden som gör ett moment lite effektivare kan ibland korta ledtider med flera dagar.

    Exempel
    En telefonileverantör vill korta ner ledtiderna för deras DR-utskick och vill använda mallar för olika händelser som automatiskt personifieras utifrån information information exporterat från deras affärssystem.

    Antalet felkällor minimeras och korrektur sköts direkt på Internet. Beställningarna är kompletta och anpassade för snabb produktion oavsett om det handlar om printning på förtryckta blad eller digitaltryck.

    Med digitaltryck finns alla möjligheter att personifiera tryck och anpassa innehåll och utseende efter målgrupp.
  • Fokusera på kunden och funktionen
    Att skräddarsy en lösning för en kund innebär inte längre dyra investeringar i teknik och kompetens.
    Vi på eConcept sköter tekniken.
    Ni behåller fokus på kunden och dess verksamhet.
 
 

Systembyrån AB | Box 82, 501 13 Borås | Besöksadress: Företagsgatan 55, 504 64  Borås | Telefon 0732-517 550

Kontakta oss  |  Sidan använder Cookies  |  Site map 

eConcept AB har bytt namn till Systembyrån AB och blivit en renodlad teknikpartner till företag, tryckerier och byråer som vill implementera händelsestyrd kommunikation och automatiserade processer.

Systembyrån tar hand om det tekniska när du vill komplettera hemsidan, webshopen eller stötta säljkåren med genomtänka verktyg som hanterar digital och fysiskt material och automatiserade kampanjer.

Erbjudanden om t.ex. service och reservdelar och annan självgående kundbearbetning — tajmad till specifika händelser — ger dig många nya möjligheter till merförsäljning och relations- och varumärkesbygge!

Mer information finns på

Systembyrån.